loading...
کانون طرفداران سوپرنچرال
happy elf بازدید : 382 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (9)
برای خواندن گزارش به ادامه ی مطلب بروید!


با سلام شکارچی های عزیر برای اینکه به طور کامل از امکانات سایت استفاده کنید در سایت عضو شوید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1348/10/11 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

مرسي
اگه يه بار بيان نزديكاي ما كانونشن بذارن اون وقت مي فهمن كه فن سوپرنچرال يعني چي كاري ميكنيم برق ازسرشون بپره تابدونن چه فن هايي دارن كه خودشون هم خبر ندارنشکلک
پاسخ : خواهش میشه
واقعااااااا !!همینو بگو اونا که فن نیستن !!!

این نظر توسط sahar در تاریخ 1348/10/11 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

مرسیییییییییی عالی بود
راستی سلام من چند وقتی بود گمتون کرده بودم و الان خیلی خوشحالم که دوباره پیداتون کردم اینجا خیلی عالیه شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام سحرجون خواهش میشه
خب خدارو شکر که پیدامون کردی چون خیلی از بازدیدکننده های خوبمونو به خاطر عوض شدن آدرس از دست دادیمشکلک ممنون که هنوز با مایی دوستمشکلک

این نظر توسط shabnam در تاریخ 1348/10/11 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

من فکر کنم اخرش با همون جریان اخر الزمان و اوسیفر و مایکل تموم بشهشکلکشکلکشکلک
حداقل کاش تو بهشت که میرن نشونشون بدن که بسی شاد و خوشحال در کنار هم تا ابد به خوشی زندگی میکنن خانوادگیشکلکشکلک سوپرنچرال ورژن هندیشکلک
و واقعا اینهمه سوال جالب و باحال اخه اینا چیه؟مخصوصا این حس کارگردانی چندصدبار از ش پرسیدن؟؟شکلک
بعضی وقتا قیافه ی جفتشون دیدینیه سر سوالای مسخره و تکراری
پاسخ : آره به خدا.هه هه ورژن هندیو خوب اومدی.والا به همچین چیزی نیاز داریم
همینو بگو !! بی استعدادا!! ایششش
آره طفلک گاهی دلش میخواد یارورو له کنه

این نظر توسط sarina در تاریخ 1348/10/11 و 18:07 دقیقه ارسال شده است

خداییش این فنا خسته نشدن انقد سوال تکراری پرسیدن؟؟؟؟؟
فکر میکنی اخر سریال چه جوری تموم میشه؟؟؟؟؟کارگردانی سخت بود یا اسون؟؟؟؟؟سریال تمدید میشه یا نمیشه؟؟؟؟؟
جنسن خیلی صبوره که به این سوالا جواب میده بخدا.....انقد واسشون کانونشن گذاشتن که دیگه سوال براشون نمونده مام اینجا باید بشینیم هی عکس و گزارش ببینیمو انگشتمونو گاز بگیریم من خودم شونصدتا سواله بی جواب دارم اونوقت اینا همینجور سوال تکراری میپرسن اه اه اهشکلک
انقد غرغر کردم یادم رفت تشکر کنم.....
مرسی هپی جونم دستت ندرده خیلی عالی بود گلمشکلکشکلک
پاسخ :
والا گاهی اوقات دلم میخواد بزنم له کنمشون این فنارو .دو تا کانونشن آسیا نمیذارن بهشون یاد بدیم سوال یعنی چی؟!!! همچین سوال بپرسیم که خود جنسن و جردم بلد نباشن بجوابن!!! شکلک
خواهش میشه دوستیم

این نظر توسط arian در تاریخ 1348/10/11 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالي بود _فوق العاده_اما من واقعا حسوديم ميشه به خدا ، يه كانونشنم تو آسيا بذارن خوب !! من احساس ميكنم آخر سريالو بد تموم ميكنن اينا ، مشكوك ميزنن.يه چيز ديگه جنسن و جرد چرا تو يه فيلم بازي نميكنن دوتاشون از سال 2009 ديگه فيلم بازي نكردن!!
پاسخ : خواهش میشه دوستم.
آخ آخ دست رو دلم نذار که خونه آریان جون.خیلی نامردیه طرف تازه فن سریال شده میره کانونشن بعد من که الان 5 ساله درگیرم به زور خود سریالو گیر میارم این واقعا بی انصافیه شکلک
آخر سریال که از اولشم قرار نبود خوب تموم شه اینطور که خودشون میگن قراره هر دوشون بمیرن! شکلک اما فقط هر دفعه نوع موردنشونو هی عوض میکنن!
اه بس که چسبیدن به این سریال x( میدونی جنسن تا حالا چند تا فیلمو به خاطر سریال رد کرده؟!! گاهی دلم میخواد بزنم له شه!!

این نظر توسط zhina در تاریخ 1348/10/11 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب بود دست دوستت درد نکنه شکلکشکلک
منم دوست دارم فصل 9و10 تمدید شه
منم کانونشن میخوامشکلکشکلک
پاسخ : منم میخوااااااااااااااام

این نظر توسط mojdeh akrami در تاریخ 1348/10/11 و 14:10 دقیقه ارسال شده است

Salam joonam mercy vaghan Ali bod شکلک chizi ke Jensen dar bareye bazigaraye moghabelsh gofte ke yeho moomkene ye chizi beparonan vas am KHILy jaleb bodشکلک midooni hamishe fek mikardam hamoon mat aye filmnamastشکلک. Ye soal khode jensen o jeard ta hala taiid kardan ke dastane serial o ghabol darand???شکلکشکلک
پاسخ : سلام دوستم .خواهش میشه
آره منم اونجارو دوس دارم.
از چه لحاظ قبول دارن؟ منظورت باور داشتنه؟اگه آره باید بگم نه خودشونم گفتن که اعتقاد ندارن به این داستانا

این نظر توسط shabnam در تاریخ 1348/10/11 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

مرسیییییییییییییییییییی دوست جونی خیلی باحال بود
انقدر خوشم میاد هوای فنارو دارن و خودشونو گم نکردنشکلکشکلک
خداکنه تمدید بشه من اصلا امادگی ندارم تو سیزن 8 سریالو تموم کنن حیفهههههشکلک
ولی من از پایانی که جنسن گفت خوشم نمیاد!!شکلک اینطوری مبهم بودنو دوست ندارم کلا دوست ندارم بمیرن ولی زنده یا مرده قشنگ مشخص کنن من اعصاب ندارمشکلک
خسته شدم از بس فیلم و سریالا رو اینطوری تموم کردن
پاسخ : خواااااااااااااااااااهش میشه دوستم.
آره خیلی خوبه که با فناشون انقدر خوبن
خدا کنه شکلک((
هه به نظر من اونطوری که اینا میگن خیلی خوبه.آدم کلی تو خماری میمونه(شکلک مرض داشتن!!!)

این نظر توسط violet در تاریخ 1348/10/11 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : xxxx:


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا کانون طرفداران سوپرنچرال در تمامی موضوعات مربوط به سریال سوپرنچرال فعالیت می کند.جدیدترین قسمت ها ،اسپویلر ها ، کلیپ ها و ..... می توانید در این سایت دریافت کنید. امیدوارم از ما راضی باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نوشته های من درباره سریال (Tv Show Is My Drug )
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • بزرگترین و بروز ترین وبلاگ تفریحی
  • دنیای مد
  • بروزترین سایت دانلود اهنگ
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • خرید اینترنتی کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • SuperNatural in My Heart
  • ساسان اس ام اس
  • کلبه شادی بگومگو چت
  • دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی زیروان
  • دنیای سوپرنچرال و سریال
  • ماوراطبیعی
  • پاتوق خنده
  • هواداران سریال walking dead
  • .:: میهن دانلود ایرانیِِِِــــــان ::.
  • خوب دانلود
  • وطن فا
  • مهدی آنلاین+عکس+دانلود
  • طرفداران ماوراء طبیعی و خاطرات یک خون آشام
  • سرگرمی | فانتزی . کام
  • آپارات فيلم(نگاهي متفاوت به دنياي سينما)
  • هواداران خاطرات خون آشام و سوپرنچرال
  • ترانه آنلاین
  • کانون رسمی طرفداران کریستیانو رونالدو
  • دانلود رایگان,داستان کوتاه,فیلم,نرم افزار
  • مطالب علمي و ماشين هاي روز
  • خرچنگ آبی
  • Jonas Love
  • جدیدترین فیلم و سریال های جهان
  • اتحاد مرگ
  • وزارت سحر و جادو
  • PERSIAN BOY
  • .....و خدا.....
  • The heavenly angel named Adam
  • وب طرفداران ایان سامرهلدر و خاطرات یک خون آشام
  • ♫ღ♥.:بهترین دانلود:.ღ♥♫
  • ❤.❤در کوچه پس کوچه های دلتنگی❤.❤
  • کانون هواداران یوونتوس
  • وبلاگ دوست داران jonas brothers و selena gomez
  • وبلاگ دوست داران jonas brothers
  • وبلاگ راجع به فوتبال و داوید ویا
  • وبلاگ راجع به پدیده های سوپرنچرال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جزئیات سریال

    شبکه : cw

    زمان پخش :چهارشنبه ها 9 شب

    تعداد فصل ها : 9 فصل

    بازیگزان :

    جارد پادلاکی:سم وینچستر


    جنسن آکلس:دین وینچستر


    جیم بیور:بابی سینگر


    میشا کالینز:کستیل


    مارک شپرد:کراولی


    مارک پلگرینو:لوسیفر


    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 747
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 1701
  • آی پی امروز : 227
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 378
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,287
  • بازدید ماه : 1,287
  • بازدید سال : 22,168
  • بازدید کلی : 338,169
  • جدول پخش سریال

    Tue, Mar 04 -
    9.15 - Thinman

    --------------------------------

    Tue, Mar 18th -
    9.16 - Blade Runners

    --------------------------------

    Tue, Mar 25th -
    9.17 - Mother's Little Helper

    --------------------------------

    Tue, TBA -
    9.18 - Meta Fiction

    --------------------------------

    TBA -
    9.19 - TBA

    --------------------------------

    Tue, TBA -
    9.20 - Supernatural: Bloodlines Spin Off

    این جدول شاید تغییر کنه