loading...
کانون طرفداران سوپرنچرال
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ahossein در تاریخ 1391/08/09 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

سلام..توهینی نکردم..منم علاقه های بسیاری دارم..ولی جالبه همه هر چی میخوان میگن با تفکرات شتباهشون...تو فقط به من گیر میدی...

خب حق دارم دیگه...زندگی انسانی بر پایه های دین و اجتماع و ویژگی های این دو سان استواره..

حالا من میگم مزخرف میگه ..شما بگو نه..

پاسخ : من کی بهت گیر دادم؟؟؟؟
میدونم ولی هرکسی یه برداشتی از چیزی که میبینه و حتی علاقه ای که نسبت به یه فیلم یا بازیگر داره...من منظورم این بود که اینقدر تند حرفاتو نزن...همین...
پاسخ : یه چیز یادم رفت بگم...مزخرف نه...حرف دلشو زد...حتی اگه مزخرفه که از نظر تو اینطوره از نظر من حرفش جای احترام داشت..وقتی میگی مزخرف یعنی حرفشو به تمسخر گرفتی

این نظر توسط Sana در تاریخ 1391/08/07 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

خداوكيلى انقدراهم كه ميگيد بد نبود....اتفاقا به نظر من خيلى هم جالب بود...ينى يه موضوع جديد و جالب تو سوپرنچرال بود!!!ينى تاحالا اينجورى يه انفاق سوپرنچرالى به تصوير نكشيده بود...عشق و حسادت و رفاقت و خودخواهى باهم مخلوط شده بود و واقعا كار جالبى شده بود....ولى من دو دقيقه اخر و ميذارم يه طرف و بقيه هم يه طرف !!!! اون جمله اخر كه دين گفت سم من زياد از كلمه اسم استفاده ميكنم؟...بهترين جمله اين قسمت بود!!!اى جانممممممممشکلک
پاسخ : سارا:موافقم

این نظر توسط ahossein در تاریخ 1391/08/07 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

سلام..برای اون کسی که میگه سوپرنچرال شده تموم زندگیش باید بگم شما زندگی بسیار پر باری دارین..شکلک .انصافا یا سن بسیار پایینی دارین..یا....شکلک

خجالت بکشین بابا..

یا علی..
پاسخ : سارا:امیدوارم از حرفم ناراحت نشی ولی خیلی با تندی جواب بچه هارو میدی...لازم نیست دلشونو بشکونی...هرکسی یه علاقه ای داره...جاش احترام میذاشتی بهتر بود....

این نظر توسط هادی در تاریخ 1391/08/07 و 15:04 دقیقه ارسال شده است

قسمت خوبی نبود کلا با نگاه کردن وقتم تلف شد هیچ ربطی به spn نداشت در کل افتضاح
پاسخ : سارا:همیشه یکی از این قسمتا تو سریال هست

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1391/08/07 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

eshtebahi ke kardan gozashtan dokhtare bre baiad miraftan donbalesh huntesh mikardan hala badan barashun moshkel pish miad az tarafe dokhtare!i

این نظر توسط baran در تاریخ 1391/08/07 و 0:43 دقیقه ارسال شده است

بی انصاف نباشین ...قشنگ بود داستان جالبی داشت ...فک کنم اونایی که خوششون نیومده واسه اینه که دین و سمش کم بود... ولی با این حال بازم جالب بود ... اصن اون چن دقیقه اخرشو کارای دین می ارزید به کل اپیزود... اخ خوشم میاد دین ایجور مشکوک میشه .. اون جور که این ماتش برده بود یه قصه ای پشتشه... خدا رو شکر هفته دیگه بر میگرده رو خط اصلی.. اصن این داداشا رو همه جوره عشقه...

این نظر توسط sheeva در تاریخ 1391/08/06 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

من از هرکسی شنیدم از این قسمتش تعریفی نکرد ولی من خیلی خوشم اومد قسمت پر محتوایی بود لطفا سریالو محدود به این دو ستاره نکنید به موضوع سریال نگاه کنید تا بفهمید چه زحمتی واسش کشیده شده.من خودم آدمیم که کل زندگیم شده 2J اما باید اینو در نظر داشته یاشیم تا راه آب نباشه رودخونه نیست تارودخونه نباشه دریایی هم نیست ممنون

این نظر توسط الهام در تاریخ 1391/08/06 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

این قسمت جالب بود. شیوه فیلمبرداریشم جالب بود ولی من حس کردم دارم یه سریال دیگرو میبینم. اصلا حس سوپرنچرالو نداشت. شاید چون سم و دین توش کمتر بودن.

این نظر توسط ahossein در تاریخ 1391/08/06 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

سلام..

والا چی بگم..از سریال ستایشم این قسمت بدتر بودش...شکلکشکلک

تصویربرداریش افتضاح...بود چون میخواستن طبیعی باشه..ولی چشم رو خسته میکرد زیاد..

فیلمنامه ش خوب بود...ولی به چشم نمیومد..به دلیل همین جلوه های مثل دوربین و اینا..

کلا اصلا در شان یک سریال هالیوودی نبود..

با تشکر...



کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدا کانون طرفداران سوپرنچرال در تمامی موضوعات مربوط به سریال سوپرنچرال فعالیت می کند.جدیدترین قسمت ها ،اسپویلر ها ، کلیپ ها و ..... می توانید در این سایت دریافت کنید. امیدوارم از ما راضی باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نوشته های من درباره سریال (Tv Show Is My Drug )
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • بزرگترین و بروز ترین وبلاگ تفریحی
  • دنیای مد
  • بروزترین سایت دانلود اهنگ
  • .:| شارژ ایرانسل و همراه اول |:.
  • خرید اینترنتی کارت شارژ
  • طراحی سایت
  • SuperNatural in My Heart
  • ساسان اس ام اس
  • کلبه شادی بگومگو چت
  • دانلود نرم افزار
  • سایت تفریحی زیروان
  • دنیای سوپرنچرال و سریال
  • ماوراطبیعی
  • پاتوق خنده
  • هواداران سریال walking dead
  • .:: میهن دانلود ایرانیِِِِــــــان ::.
  • خوب دانلود
  • وطن فا
  • مهدی آنلاین+عکس+دانلود
  • طرفداران ماوراء طبیعی و خاطرات یک خون آشام
  • سرگرمی | فانتزی . کام
  • آپارات فيلم(نگاهي متفاوت به دنياي سينما)
  • هواداران خاطرات خون آشام و سوپرنچرال
  • ترانه آنلاین
  • کانون رسمی طرفداران کریستیانو رونالدو
  • دانلود رایگان,داستان کوتاه,فیلم,نرم افزار
  • مطالب علمي و ماشين هاي روز
  • خرچنگ آبی
  • Jonas Love
  • جدیدترین فیلم و سریال های جهان
  • اتحاد مرگ
  • وزارت سحر و جادو
  • PERSIAN BOY
  • .....و خدا.....
  • The heavenly angel named Adam
  • وب طرفداران ایان سامرهلدر و خاطرات یک خون آشام
  • ♫ღ♥.:بهترین دانلود:.ღ♥♫
  • ❤.❤در کوچه پس کوچه های دلتنگی❤.❤
  • کانون هواداران یوونتوس
  • وبلاگ دوست داران jonas brothers و selena gomez
  • وبلاگ دوست داران jonas brothers
  • وبلاگ راجع به فوتبال و داوید ویا
  • وبلاگ راجع به پدیده های سوپرنچرال
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • جزئیات سریال

    شبکه : cw

    زمان پخش :چهارشنبه ها 9 شب

    تعداد فصل ها : 9 فصل

    بازیگزان :

    جارد پادلاکی:سم وینچستر


    جنسن آکلس:دین وینچستر


    جیم بیور:بابی سینگر


    میشا کالینز:کستیل


    مارک شپرد:کراولی


    مارک پلگرینو:لوسیفر


    آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 747
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1701
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,202
  • بازدید ماه : 1,202
  • بازدید سال : 22,083
  • بازدید کلی : 338,084
  • جدول پخش سریال

    Tue, Mar 04 -
    9.15 - Thinman

    --------------------------------

    Tue, Mar 18th -
    9.16 - Blade Runners

    --------------------------------

    Tue, Mar 25th -
    9.17 - Mother's Little Helper

    --------------------------------

    Tue, TBA -
    9.18 - Meta Fiction

    --------------------------------

    TBA -
    9.19 - TBA

    --------------------------------

    Tue, TBA -
    9.20 - Supernatural: Bloodlines Spin Off

    این جدول شاید تغییر کنه